Splošni pogoji
1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Spletno mesto Market Korenček vsebuje spletno naročilo, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega naročila, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne strani, ponudniki artiklov in potrošnikom.
Sklenitev pogodbe je možna samo v slovenskem jeziku.
2. CENE IN AŽURNOST PODATKOV
Cene izdelkov se obračunajo ob oddaji naročila in jih kupec prejme na izbran E-mail naslov.
3. NAROČANJE
Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik vpiše željene izdelke in količine. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki, količine in cene. Ponudnik v obljubljenem roku blago osebno dostavi.
4. NAČINI PLAČILA
Izdelke plačate z gotovino ob prevzemu.
5. ODSTOP OD POGODBE
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe in v tem času pošlje pisno obvestilo o odstopu (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje VBM Korenček d.o.o. svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe/pisno po pošti, telefaksu ali elektronski pošti).. Podjetje vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Podjetje ima pravico zadržati vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
6. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova vbmkor@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Kupec lahko vloži pritožbo tudi preko platforme za Spletno reševanje potrošniških sporov.
7. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Podjetje VBM Korenček d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS.
8. AVTORSKE PRAVICE
Spletno mesto Market Korenček je v lasti podjetja VBM Korenček d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Vsi artikli lahko vsebujejo reklamne nalepke našega podjetja. Slike izdelkov so simbolične, dekoracije na tortah se spreminjajo.